  • Data: 2018-01-24 15:45:48
    Temat: Re: Jakie SIMy telemetryczne?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak nie jak tak ;) Chciałeś telemetrie, więc nie ma nic lepszego niż
    > internet.

    No tak, ale może być 32kbps :)

    > Pytaj w Virginie, u mnie wysłanie dwóch kodow jeden po drugim zuzyło
    > tylko pierwszy, drugi nic nie zrobił.

    No to tak zrobię.

    > Załącz raz i koniec.

    Ale i tak po pół roku zniknie... to może lepiej w ogóle nie włączać, żeby
    zachowanie nie zmieniło się po tym pół roku.

    Z innej paki -- czy coś trzeba jeszcze z tym starterem zrobić, zasilić go,
    żeby można było z niego wykonywać połączenia? GPRS jeszcze nie próbowałem,
    ale:

    - połączenia przychodzące działają (jest RING, mogę odpowiedzieć ATA, ATH)

    - SMSy przychodzące działają (zresztą dostałem jakiś zalew od sieci zaraz
    po włączeniu modemu, co ciekawe po przestawieniu trybu na ASCII te od
    sieci nadal były odczytywane w PDU, a te ode mnie w ASCII... może przez
    polskie znaki)

    - połączenia wychodzące nie działają (modem odpowiada NO CARRIER)

    - SMSy wychodzące nie działają -- po próbie wysyłki myśli kilkanaście
    sekund i pisze ERROR

    Do telefonu (jeszcze) karty nie wkładałem, żeby sprawdzić, chciałbym
    najpierw wszystko zrobić na modemie, żeby mieć jasny obraz, czego mogę
    się spodziewać po włożeniu np. nowej karty.

    Tak czy inaczej z MCU będę potrzebował tylko GPRS, ale chciałbym odpalić
    wszystko, przynajmniej terminalem komendami AT (na razie modem podpiąłem
    przez FT232 do kompa i gadam z nim ręcznie).

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]