  • Data: 2018-07-13 22:15:28
    Temat: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-13 o 22:08, LordBluzg(R) pisze:

    > No jest. Właśnie Cię przeciągam po tej regule (taka uniwersalna) :)
    >
    > Akumulator należy ładować 1/10 jego pojemności przez 10 godzin. To
    > optymalne ładowanie, zalecane przez większość producentów.
    >
    > "Ładowanie akumulatora kwasowego należy przeprowadzić prądem nie
    > większym niż 10% pojemności (czyli dla akumulatora o pojemności 62 Ah
    > prąd o maksymalnej 6,2 A tylko do momentu naładowania)."
    >
    > Link do źródła:
    > http://www.akumulator.pl/ekspert-radzi/poprawne-lado
    wanie-akumulatora

    > Logiczne zatem, że 10% przez 10 godzin daje nam 100% Szerloku :>

    Aaa, żebyś głupot nie pisał. Ja piszę o całkowicie rozładowanym
    akumulatorze. W przypadku częściowo rozładowanego akumulatora, nalezy
    dokonać pomiaru jego stanu rozładowania i go doładować prądem nie
    większym niż 10% jego pojemności. Logiczne zatem, że jeśli mamy
    akumulator rozładowany w 50% to ładujemy go 5 godzin a nie 10 :>

    Kurwa, łopatą do łba...jprd.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?