  • Data: 2018-10-09 01:10:39
    Temat: Re: Klawiatura MIDI z velocity
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-08 o 22:29, Jakub Rakus pisze:

    > Pojemnościowo, jak w smyrofonie. http://touchkeys.co.uk/ tu nawet
    > oferują "nakładki" na "zwykłe" klawisze, które dodają taką opcje. Na
    > fotkach widać wyraźnie elektrody na PCB.

    W którymś z Korgów mam tak, że reaguje też na siłę nacisku klawisza w
    ten sposób, że naciskam klawisz i trzymając go zmieniam nacisk
    pulsacyjnie, i według nacisku jest głośność. Dotyczy to oczywiście
    niektórych tylko instrumentów.
    Jakieś piezo?
    Jak się nazywa taki rodzaj klawiatury?
    Maszyna z końca lat 80-tych, któryś z Music WorkStation czy jakoś tak.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam