  • Data: 2019-05-07 04:44:24
    Temat: Re: Komu profil alu?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 maja 2019 19:46:41 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

> [...]
    > polprodukt i idzie do dalszego przerobu.
    > System komputerowy pozwala dokladnie, lub mniej dokladnie zapisac.
    >
    > Dodaj jakies dziwne przepisy - np opakowanie zbiorcze wyrobow ma
    > zawierac wyroby z jednej partii materiału.
    > Robisz np srubki i pakujesz po 100. No ale wyszlo ich z partii 1284
    > ... i co zrobic z tymi 84 - wyrzucic ?
    > Wrzucic do magazynu, gdyby za 10 lat NASA chciala przebadac ?
    >
    > A w ogole to klient zamowil 5 tys, wiec wziales material z dwoch czy
    > wiecej partii, ktora srubka jest ktora ... pominmy milczeniem.

    No ale co, mam Ci współczuć że musisz w takiej Somalli się męczyć? W Chinach nie da
    się tak kantować. Każdy kawałek metalu jest oznakowany kodem QR wygenerowanym przez
    rządową bazę danych, w całym procesie śledzi się każdą blachę od wytwórcy materiału
    do klienta końcowego produktu. Papierowych certyfikatów nikt nie potrzebuje (chociaż
    wciąż są), bo cała informacja jest dostępna online.