    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kontrola trzeżwości
    Date: Mon, 4 May 2015 15:05:49 +0200

    Dnia 2015-05-04, o godz. 14:09:37
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    > No to słabiutko;) W zeszłych latach było chyba regularnie 3k.

    W 2012 przez 9 dni zatrzymali ponad 5 tysięcy kierujących ale to się
    rozłożyło na wiele dni bo wtedy święto to był wtorek i czwartek.W
    2013 2294 kierujących. w 20014 1539

    > Rowerzyści nie dopisali, bo już nie przestępstwo więc w statystykach
    > słabo wygląda, a 30 stopni po 10 w każdy dzień nie sprzyja
    > rowerowaniu;)

    Jakoś z perspektywy Podlasia (Łuków, Radzyń, Sokołów Podlaski ale tez
    Siedlce) nie zauważyłem zmniejszonej ilości rowerzystów. Powiedziałbym
    nawet że było ich więcej niż zwykle.

    > Wydaje mi się, że rowerzystą odpuścili, stad "słaby" wynik, mimo że
    > kontroli pewnie sporo więcej, bo nakupili alcoblowów.

    Jakoś nie zauważyłem spadku kontroli. Co więcej na bocznych drogach
    między wsiami spotkałem patrole w miejscach gdzie ich nigdy nie
    bywało. A dmuchałem w niedzielę przy powrocie z wyjazdu w Powsinie.

    Zdrówko