  • Data: 2019-02-11 11:36:23
    Temat: Re: Koszyczki balansera
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak nie bedziesz pedzil duzym pradem to ladowanie bedzie trwalo dlugo czyli tak jak
    do tej pory bedziesz mial. To po co kombinujesz jak kon pod gore?

    Ale przynajmniej mogę popchnąć równocześnie kilka ogniw.
    A jeśli sobie na ładowarce ustawię "odświeżanie" ogniw, czyli cykl
    ładowanie-rozładowanie-ładowanie lub jeszcze więcej cykli, to zamiast
    siedzieć dwa tygodnie, zrobi mi się to w dwa dni.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam