    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 16 Jan 2017 01:29:01 -0800 (PST)
    Subject: Re: LEDy - sterowanie reczne i z czujnika ruchu
    From: s...@g...com

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 22:06:21 UTC+1 użytkownik Pawel napisał:

> [...]
    > nie dawalo po oczach glowne swiatlo. W sumie to ta czujka nawet nie musi
    > byc (fajnie jakby bylo, ale nie jest konieczne). Tylko jak zrobic cos
    > takiego, ze w ciagu dnia bedzie swiatlo wlaczalo sie na full, a w nocy
    > zeby sie wlaczalo np na 30-50% jasnosci.
    >

    > Do tej pory myslalem, zeby oprocz glownego swiatla dac pasek ledowy
    > ktory bylby zalaczany przez czujke, ale w miedzy czasie wyczytalem, ze
    > ledy i chyba te oczka swietlne mozna scciemniac, wiec moze w ta strone
    > uderzyc i nie bawic sie w czujki ruchu, tylko to glowne swiatlo zrobic

    zasilacz) zasilasz przez przełącznik.

    przeróbke czujki aby włączenie leda powodowało impuls załączający układ czasowy w
    czujce zamiast samego zapalenia leda. Taki "sztuczny ruch".

    Zrób jak napisałem. Będzie dobrze.
    I będzie robić to co chcesz.
    Tylko te czujke ruchu musisz sobie zamontować. Ale są takie rozwiązania lampek z
    wbudowana czujką. Mniej roboty z nimi jest.