    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Date: Mon, 24 Jun 2019 23:21:01 +0200

    W dniu 2019-06-24 o 20:01, z pisze:

    > Podpisałem/przedłużyłem 2 umowy Play Rodzina i Redbul.
    > Wszystko uzgodnione i kwota faktury teoretycznie się zgadza ale...

    ... tyle tylko, że to "ale" zdarza się we wszystkich sieciach. Dosłownie
    de'ja'vu. Wczoraj kolega, który od lat był w T-mobile, żalił się mi, że
    zrywa z nimi kontakty i przenosi się do ... Play. A zresztą też tak
    postąpiłem kiedyś, gdy Tmobile był Erą ... i trzymam się tejże opcji.

    W mojej rodzinie z kolei są tacy, którzy zerwali z Orange (jedna z osób
    procesowała się 6miesięcy z nimi o zmianę danych na fakturze bo nie
    mogła odliczać kosztów) na rzecz Tmobile. Pewnie za parę lat przejdą do
    Play :-D

    Z tego, co ja dostrzegam, to Play ma zasięg 3 operatorów. Inni już
    niekoniecznie. Co prawda ze 2 lata temu mieli przyznać, że mają już tyle
    własnych nadajników, że zerwą z tradycją. Póki co nadal trwają.

    Jeśli miałbym coś doradzić, to w miarę możliwości zorganizuj sobie
    doradcę biznesowego. Wygląda mi na to, że wszystko sam załatwiasz i
    zbierasz plony tego, że czegoś nie doczytałeś, nie dosłyszałeś lub nie
    powiedziano. Jakoś wątpię by w umowie nie wspomniano.

    > 2 x muszę wyłączyć ochronę wyświetlacza 8 zł/mies. - to wiedziałem i
    > jakoś to przełknąłem. ;-)

    Z ciekawości spytam: a o co chodzi?

    > Tidal przez pierwsze 3 miesiące darmowy i domyślnie włączony.
    > 19 zł/mies.

    Farciarz. Chciałem z tego skorzystać a teraz bulę za Tidala...

    > Karta do internetu coś 200 Giga płatna od 6 mies. 50 zł - To wiedziałem
    > ale piszę dla przestrogi. NIE UŻYWAĆ

    Skoro wiesz o tym, to znaczy, ze system zadziałał. Czy to wyczyn wpisać
    sobie do kalendarza aby wypowiedzieć umowę na jakiś zbędny numer, kartę
    itp? Od lat tak czynię. Często muszę dobrać parę numerów by mieć taniej
    niż przy mniejszej ilości. Zobowiązanie na zbędne jest 12-to miesięczne
    a na pozostałe 24-ro. Po 12-tu miesiącach będę płacił jeszcze mniej. To
    się da ogarnąć, tylko lepiej mieć doradcę.

    > PS. Podobno wciskanie dodatkowych usług to norma i wszyscy tak robią ale
    > chyba nie tak bezczelnie

    Wow! A to nowina!
    W/w kolega też tak mawia o innej sieci :-D

    > ZAŁAMKA

    ... z tego powodu, że marketing wymyślono? Przecież on bazuje na naszych
    słabościach, w tym niechęci do czytania tomów umów, nie znania się na
    prawie lepiej niż prawnicy etc. W Korei Płn. by ich wszystkich
    rozstrzelano za podobne praktyki. Może tam Twoje miejsce?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek