    Subject: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: z <...@...pl>
    Date: Mon, 24 Jun 2019 23:48:34 +0200

    W dniu 2019-06-24 o 23:21, Marek S pisze:

    > ... tyle tylko, że to "ale" zdarza się we wszystkich sieciach.

    A my im na to pozwalamy. ;-)

    > Z tego, co ja dostrzegam, to Play ma zasięg 3 operatorów. Inni już
    > niekoniecznie. Co prawda ze 2 lata temu mieli przyznać, że mają już tyle
    > własnych nadajników, że zerwą z tradycją. Póki co nadal trwają.

    Tu trudno powiedzieć kto lepszy. Plej się chwali że rozbudowuje swoją
    sieć i nie musi już "romingować" a konsultanci z Plusa że bez romingu
    Plej będzie leżał i kwiczał ;-)

    Ja już nie wiem co lepsze. Miałem takie sytuacje że Plej w "automacie"
    na siłę próbował jednak łączyć się ze swoimi nadajnikami chociaż inne
    były silniejsze a przestawienie na sztywno na Plusa nie było na stałe i
    się samo (może przy aktualizacji) przestawiało na "auto"

    > Jeśli miałbym coś doradzić, to w miarę możliwości zorganizuj sobie
    > doradcę biznesowego. Wygląda mi na to, że wszystko sam załatwiasz i
    > zbierasz plony tego, że czegoś nie doczytałeś, nie dosłyszałeś lub nie
    > powiedziano. Jakoś wątpię by w umowie nie wspomniano.

    Moja dzisiejsza umowa z Plejem nijak się ma do tego co mówił konsultant
    - pakiet tv - mam na to nie patrzeć ;-)
    - pierwsze 3 mies. w innej cenie (droższej) ale po rabatach za
    terminowość i marketing to ma się skompensować - też mam na to nie patrzeć
    - w umowie nigdzie nie pisze o Tidalu - fakt jest jeszcze 6 załączników
    ogólnych ;-)
    - rata za nowy telefon jest dołączona do innego numeru niż miała być.
    To może błahostka ale ma znaczenie przy późniejszym przedłużaniu umowy
    bo terminy każdego numeru w Rodzinie są inne.

    Na każdym takim "cfaniakowaniu" można stracić kilka/kilkanaście złotych
    miesięcznie.

    To JEST CHORE

    > Z ciekawości spytam: a o co chodzi?

    Nie da się podpisać dziś umowy w pleju bez dobrowolnie ;-) wybranej
    opcji "Ochrona ubezpieczeniowa wyświetlacza" 8 zł/mis. od drugiego
    miesiąca. Znaczy od drugiej faktury SPRYTNE.

    Mogę nie podpisać umowy i tyle. Konsultanci są TWARDZI/WYTRESOWANI albo
    faktycznie system nie pozwala (czy to jest zgodne z prawem?)

    > Farciarz. Chciałem z tego skorzystać a teraz bulę za Tidala...

    Miałem Tidala przez 2 lata na cały poprzedni okres umowy gratis.
    Jest tam dużo nowoczesnego badziewia i mimo kilku perełek ilość BRAKÓW
    zwłaszcza w polskich utworach jest POWALAJĄCA.
    Dźwięk jakiś taki "wyprany" inny niż z normalnych nośników. Nie jestem
    specjalnym melomanem ale wyraźnie brzmi to gorzej albo przynajmniej
    inaczej.

    Posłuchałem przez miesiąc i rzuciłem to w diabły również z powodu bardzo
    wolnego działania czy to na PC czy androidzie.

    > się da ogarnąć, tylko lepiej mieć doradcę.

    Spamujesz przypadkiem tutaj? ;-)

    > ... z tego powodu, że marketing wymyślono? Przecież on bazuje na naszych
    > słabościach, w tym niechęci do czytania tomów umów, nie znania się na
    > prawie lepiej niż prawnicy etc. W Korei Płn. by ich wszystkich
    > rozstrzelano za podobne praktyki. Może tam Twoje miejsce?

    Tylko że zmuszanie do sprzedaży wiązanej w XXI wieku w UE która chroni
    konsumentów jak nikt inny ;-) przynajmniej nie przystoi.
    Ja bym się upierał że to łamanie prawa.