  • Data: 2018-11-02 11:33:53
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: "Adam" <...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> napisał w wiadomości

    news:e38otd12qvgmmre5jevfbj5mpf7uln3ibt@4ax.com...

    > https://www.microsoft.com/en-us/software-download/wi
    ndows10ISO

    > Jeśli wejdziesz z systemu Windows, to dostaniesz możliwość pobrania
    > narzędzia do tworzenia pliku iso(np do instalacji na innym
    > komputerne), jeśli z Linuksa, to będziesz mieć możliwość pobrania iso
    > bezpośrednio.
    > Można też oszukać stronę za pomocą user agent switchera.

    Wszedłem z systemu Windows i zaczęło się ściągać Win10_1803_Polish_x64.iso.
    Co mnie zdziwiło, to fakt, że zostałem zapytany o wersję: 32bit czy 64bit oraz o
    język,
    natomiast nie zostałem zapytany o wersję Windows 10, a wiem, że jest ich klika.
    Jedynie pokazał się wybór Windows 10 Update ..., ale to chyba mnie nie dotyczy.
    Po ściągnięciu normalnie wypaliłbym to .iso na płytce DVD i miałbym płytkę
    instalacyjną.
    Ale na wypadek zakupu laptopa bez napędu DVD powinienem to mieć na pendrive'ie
    (USB). Czy skopiować ten plik jako .iso na pendrive'a, czy raczej powinien on być
    jakoś
    przetworzony w celu późniejszego zastosowania do wgrania systemu?

    Rozumiem, że kupując nowego laptopa z systemem Windows 10, prawdopodobnie
    Home, system będzie predefiniowany, czyli już będzie nagrany i będzie działał.
    Dostanę także, na nalepce lub w dokumentach, t.zw. Product Key.
    Gdyby potem coś się bardzo złego stało, będę mógł sformatować dysk systemowy
    i będę mógł z tego obecnie ściąganego nagrania .iso, korzystając z otrzymanego
    przy kupnie Product Key, wgrać system od nowa - z płytki lub z pendrive'a.
    Dobrze myślę?

    Dziękuję i pozdrawiam
    Adam