  • Data: 2017-11-13 19:43:43
    Temat: Re: Linka 10 mm^2 w zacisk 6 mm^2
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-13 o 18:48, PeJot pisze:
    > Czołem, szukam jakiegoś szybkiego i skutecznego  sposobu upchania linki
    > 10 mm^2 w zacisk maks. 6 mm^2. Jakaś *gotowa* tulejka pośrednia, coś do
    > zaprasowania itp. Prądy znikome, rzędu 20 A. Kastrowanie połowy drutów z
    > linki jakieś takie niekoszerne :> Aha, fajnie by było upchać wszystko we
    > wtyczce siłowej 32A, no i żeby szanowna grupa mnie nie zjadła za
    > lekkiego offa :)

    Zaprasować takie coś:
    http://www.trytyt.com/images/images/oferta/koncowki/
    zlaczki-rurowe-se-em.jpg

    takim czymś:
    https://www.annapol.com.pl/images/mini/Zaciskarka-ko
    ncowek-tulejkowych-srednica-tulejek-od-0.25-do-6-mm2
    -01-5071507477880.0562_pr.jpg

    Jeżeli 10mm2 będzie sięgać do połowy to pusta cząść zaprasuje się do
    tych <6mm2.

    Robert