  • Data: 2017-09-04 13:06:46
    Temat: Re: Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Wlasnie to CPU jest do d... mam T5720 i tam jest możliwośc wstawienia
    >procesorów około 2GHz, sam wstawiłem 1.8GHz i zaiwania bez gadania.
    >Dodatkowo w środku cieżko miejsce znaleźc na dysk w jednym i drugim.
    >No i 5740 jest 4x droższy niż 5730 :D

    Owszem do niektórych nawet DualCore wchodzi, z tym ze rośnie zużycie prądu
    i problem sie robi z chłodzeniem(nie pikus).

    da sie :)
    https://www.youtube.com/watch?v=fqus4Hx_6vI
    Mam zamiar uruchomić dwa takie cuda aby śpiąc tunelem dwie lokalizacje z
    moim "HomeDatacenter"

    >Nie. Zjada za dużo prądu, ponadto ja mam switch gdzie indziej niż router i
    >tylko jeden kabel. Nie ma co rzeźbić.

    To podmiana tego jednego switcha i jeden kabel właśnie.

    >Tak bedzie, ale problem z terminalami HP (i całym HP) że to sa rzeczy
    >zrobione dokładnie na granicy wqrw... Jest wszystko co trzeba i tylko
    >brakuje: jakiegos istotnego portu, 2mm więcej miejsca, opcji w BIOSie itd.
    >Tak jak gdyby zatrudniali managera od uszkadzania dobrego designu
    >wstawiając drobne ale istotne defekty. Przykładowo T5720 ma mPCIE ale po
    >wlutowaniu gniazda okazało się ze ... niefunkcjonalne. Usuneli
    >inicjalizację w BIOSie bo bity sa kosztowne.

    Generalnie to do innych rzeczy było projektowane i zawsze czegoś brakuje -
    są wyższe modele ale drogie z M2 i USB3.0.
    Może są wersje z aktywnym tym gniazdem i trzeba BIOS "podkraść" o ile to
    kwestia tylko gniazda

    Są jeszcze terminale Fujitsu Futuro 400 lub 450 AMD Turion 64bit Dual Core,
    ze slotem PCI LowProfile - ale w/g moich testów zużywają sporo prądu mi
    wychodziło około 50W, sporo jak na router mimo ze szybki. Ten Atom do około
    15W, 5730 trochę więcej.

    BUNIEK