    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [NTG], ale pośmiać się można z Disco Very Kanał..
    Date: Tue, 6 Oct 2015 10:25:11 +0200

    W dniu 2015-10-06 o 01:36, s...@g...com pisze:
    > Z tym "pośmianiem" to trochę tak na wyrost, bo nie ma nic "do śmiacia". Byłem w
    zeszłym tygodniu u Rodziców i z ciekawości wyklikałem pilotem Disco-Very. Odmian tych
    "disco" jest trochę. Natywne, znaczy się zwykłe gdzie pokazują jak np. kilku facetów
    zbiera ze śmieciowiska śmieci i robi z tego... w zasadzie wszystko co nadaje się na
    wy..rdolenie tego zaś na śmietnik.

    > ŁOłł !! Mamy jeszcze Science Disco Very Channel!! Hmmm, by się wydawało kanał
    popularnonaukowy, powinno być ciekawe.. Nic bardziej złudnego !!
    > (...)

    Praktycznie nie bardzo jest co oglądać. Jeśli już zdarzy się jakiś
    ciekawszy rodzynek, to co rusz bywają błędy, począwszy choćby od
    słynnego już nierozróżniania prądu od napięcia.
    A potem dziwić się, że gibmaza taka głupia :(

    Zauważyłem za to ciekawy program: DaVinci Learning, czy cuś takiego.
    Program adresowany chyba dla młodszej widowni (IMO od połowy
    podstawówki?), ale przekazuje w miarę rzetelne podstawy wiedzy. Siłą
    rzeczy niektóre programy są dość infantylne, ale być może przez to
    łatwiej przyswajalne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam