    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nie ma to jak chmura
    Date: Mon, 1 Sep 2014 09:14:33 -0500
    Sender: p...@a...dsl.emhril.sbcglobal.net

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:lu1j27$4am$1@dont-email.me...
> [...]
    cia-gwiazd.html

> [...]
    > BuzzFeed już poprosił rzecznika Apple o komentarz w tej sprawie, ale
    > jeszcze nie otrzymał odpowiedzi. To na pewno spory problem dla firmy z
    > Cupertino, ponieważ wyciek jasno pokazuje, że trzymanie swoich danych w
    > iCloud nie jest bezpiecznie i przy odrobinie wysiłku łatwo można się do
    > nich dobrać. Pomijam już fakt tego, że ktoś trzymał swoje nagie zdjęcia w
    > chmurze, bo moim zdaniem to po prostu... głupie.
    >

    > Dlatego zawsze mnie śmieszą, gdy słyszę, że skoro to serwis producenta
    > i chmura producenta to to będzie bezpieczne (naiwnosc).

    Panowie i panie - uspokójcie się... Nie wpadajcie w pułapi mediów.
    Przecież wyraźnie tam napisano na początku że nikt nic jeszcze nie wie
    jak te zdjęcia wyciekły ani że zostały shackowane w jakiś sposób...
    Wszyscy się rzucili z wnioskami - zaczęli Ci ze SpidersWeb a teraz
    tu na tej grupie. Skąd wiecie czy właściciele tych kont z iCloud mieli
    dobre hasła założone? Mało to znacie użytkowników którzy jako
    haseł używają '1234' albo 'password'? Albo jakąś kluczową, znaną
    wszstkim harakterystyczną frazę i "dla bezpieczeństwa" (bo serwer
    wymusza cyfry i litery) dodany na końcu dwie cyfry roku urodzenia.
    Bo ja znam wielu takich ludzi. I osobiście odgadłem koledze hasło do
    zipa którym to kiedyś zahasłował nasze wyniki pomiarów i zapomniał.

    Dopóki nie dowiemy się JAK te zdjęcia wyciekły to proponowałbym aby
    się powsciągać od obtrąbiania wszem i wobec winy właściciela serwera...

    > (Dropbox tez mial jakies wpadki w przeszlosci jak pamietam).

    No i tu mamy następne plotki powielane - po co tak spekulujesz?
    Nie wiesz a już forujesz wyroki... Też miał wpadkę? Jaką wpadkę?
    Też ktoś założył hasło '1234' ? Albo "Adam69"? No właśnie...