  • Data: 2020-02-20 20:43:55
    Temat: Re: Niekierowane przejście na dwujezdniowej
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-02-20 19:36, Shrek wrote:

    > Podejrzewam, że niezmienianie pasów to efekt poboczny. Głównie chodzi o
    > to, że ludzie jadą tyle na ile im droga "wygląda" - co jest argumentem
    > przeciwko robieniu miejskich autostrada o potem dziwieniu się, ze nie
    > jadą 50. No to robią coś co wygląda "niepewnie"  to przynajmniej część
    > co nie przyzwyczajona albo nie jeździ tam codziennie zwolni. A że nie da
    > się wyprzedzić, bo pasa nie idzie zmienić to inni też zwolnia;)

    A moze chodzi o to, ze tworzy sie wysepka i tym samym dwa przejscia?

    No i teraz to pieszy po pokonania jednego pasa i pierwszego przejscia
    przed drugim musi sie upewnic czy przypadkiem nie wlezie pod pojazd? ;)

    Mi sie bardziej taka intepretacja podoba. ;)
    Zwlaszcza, że zmiana pasa o ktorej tu ktos pisał w takich sytuacjach ma
    iluzoryczne znaczenie - a nawet jesli ma miejsce to nastepuje duzo
    wczesniej niz te slupki stoja. No a pozniej jak sie juz pomyka swoim
    pasem to co komu slupki przeszkadzają? Przecież środkiem po slupkach i
    tak by nikt nie jechal - nawet jak ich tam nie ma.

    --
    mk4