    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ochrona ubezpieczeniowa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 4 Jan 2014 18:16:29 +0100

    Dnia Sat, 4 Jan 2014 17:37:59 +0100, cef napisał(a):
    > Tyle ostatnio tu bicia piany w sprawie kar dla jeżdżących
    > po spożyciu i metod przeciwdziałania temu zjawisku.
    > A czy w mediach wspomina się cokolwiek o tym jakie to
    > nieszczęścia spadają na tych sprawców, kiedy już ubezpieczyciel
    > występuje z regresem? Czy o tym się nie mówi czy to nie ma miejsca?

    Z rzadka sie mowi.

    > Bo jednorazowa kara za zabranie prawa jazdy może nie robi wrażenia,
    > ale realne przypadki pracowania do końca życia na renty dla swoich ofiar
    > to może przemawiałoby do wyobraźni?

    Skoro 15 lat nie przemawia, to i renta nie przemowi.

    > Naprawdę regres nie działa?

    Jak jestes mlody, majatku nie masz, to z czego maja sciagnac ?
    Z wieziennej pensji ? Mieszkania z kwaterunku nie zabiora, domu z
    hipoteka ... najlepiej jak zabiora, beda musieli dac mieszkanie z
    kwaterunku :-)

    Nie wiem jak jest z przedawnieniem ... bo sie moze okazac ze najlepiej
    to przez trzy lata unikac w wiezieniu roboty.

    A potem wyjedziesz do Anglii i niech sie martwia ze ZUS nie ma
    pieniedzy :-)

    P.S. Cos mi mignelo ze w razie zlapania za kierownica w czasie zakazu
    odwieszaja wczesniejszy wyrok za prowadzenie po pijaku ...

    > Np pani, która zjeżdżała ostatnio po schodach w Warszawie narobiła
    > szkód w sygnalizacji świetlnej na 100 tys zł. Czy ktoś już zabiega o tę
    > sumę?
    > Właściwie dlaczego już w tej chwili nie siedzi jej na karku jakiś ekzekutor?
    > (a ona nawet chyba bez kaucji wyszła)

    Skoro wyszla to sprawa sie nie zakonczyla, nie wiadomo kto winny.
    Ale tu akurat pewnie bedzie z czego sciagnac.

    J.