  • Data: 2019-09-09 17:40:09
    Temat: Re: Optyka potrzebna od zaraz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2019-09-09 o 16:39, Szyk Cech pisze:

    >Dzięki, choć nie wiem, czy będą chcieli rozmawiać ze mną jak usłyszą
    >ilości :( Sprawdzę jednak.

    Oni do malych ilosci moga byc przyzwyczajeni.

    Tylko czy Ty bedziesz chcial rozmawiac, jak uslyszysz ich ceny :-)
    Bo oni pewnie przyzwyczajeni do wojskowych :-)

    amatorzy
    http://www.uniwersal.eu/
    Ale czy jeszcze chce im sie szlifowac i czy potrafia cos innego/malego
    ?

    Nawiasem mowiac - modne teraz okulary "progresywne",
    produkcja jednostkowa ?
    https://www.zeiss.pl/vision-care/lepszy-wzrok/zrozum
    iec-widzenie/jak-produkowane-sa-soczewki-okularowe.h
    tml

    J.