  • Data: 2018-10-12 17:14:55
    Temat: Re: Ożywiony NiMh?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-10-11 21:30, Marek wrote:
    > http://1.bp.blogspot.com/-_OENn4JiAjc/VWxBCGYYWeI/AA
    AAAAAAJqk/IOX2ACxQ18A/w1200-h630-p-k-no-nu/ladowarka
    _do_akumulatorkow_tronic-lidl.jpg

    >Zassałem instrukcję z nadzieją, że coś tam napiszą jak działają te
    >tryby. Oczywiście 90% informacji to jakieś
    >nietechniczne pierdoły więc jak działają te tryby pozostaje w sferze
    >domysłów. Bardzo podobna mi się ten
    >punkt z instrukcji: Ładowanie akumulatorów: Urządzenie postaw na
    >równej, płaskiej i tępej podstawie.
    >Ja za ch.. nie wiem o co chodzi z tępą podstawą... zawiesiłem się.
    >Wygląda na to, że to produkt nie dla mnie.

    Nigdy nie widziales kiepskiego tlumaczenia ?

    Trzeba siegnac do oryginalu ... ale widze tylko od TLGL 1000
    Position the charger on a stable, flat surface and do not place any
    objects on the charger.

    A moze chodzilo o "sharpless" - bez ostrych krawedzi ?

    J.