  • Data: 2017-07-06 13:56:01
    Temat: Re: PE wziął się za tandetę
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 lipca 2017 15:37:16 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    d-infinum-3d-odo-play?querystring=drukarka%203d

    > Czy taka zaporowa ... inni by powiedzieli, ze przystepna.
    > A ile to na swiecie kosztuje? Na pewno nasze sklepy takie drogie ?

    Na tym polega handel: jak dam radę znaleźć klienta, to znaczy że mam dobrą cenę. A że
    mam marżę 500%, albo 1000%, to tylko znaczy że ta cena jest dobra głównie dla mnie.

    > A dla jednego wspornika nie musisz kupowac, wystarczy usluga.

    52fver%257d%257bst%252f3ec%252fst%257d%257bcmd%252f0
    %252fcmd%257d%257bm%252fwebsale%252fm%257d%257bs%252
    fconrad%252fs%257d%257bl%252f01%252daa%252fl%257d%25
    7bmd5%252fd3bc5332d1ad2f5bf3531feedceee318%252fmd5%2
    57d&act=search&dp2=ff_search&search_input=Drukarka%2
    03d&tpl=ws_search.htm&refKey=YqEW_-38I

    > Ale producenci trzaskaja ... i kosztuje to potem 3 tys :-)

    I doskonała większość z nich nie różni się niczym istotnych od kitów aliexpressu po
    150 dolców.

    > No i widac, ze cena spada.

    Ja bym raczej nie szukał analogii do nagrywarek, bo to była technologia wysoka,
    której nie dało się zmajstrować w domu. Już raczej do samolotu: pierwsze samoloty
    były tak kiepskie, że każdy kto miał chęć mógł sobie zbudować samolot najwyższej
    wówczas klasy. Potem wziął się za to przemysł, zaczął je doskonalić w taki sposób że
    nie dało się już tego zrobić metodami amatorskimi. Drukarki 3D mają przewagę taką że
    wzięła się za nie społeczność bezinteresownie dzieląca się wynikami swojej pracy.
    Skutek jest taki że byle Chińczyk może ściągnąć pliki, według nich wyciąć laserem
    elementy korpusu, skompletować części, ściągnąć soft i sprzedać to po cenie ułamka
    porównywalnego produktu komercyjnego.