    Date: Mon, 01 Sep 2014 13:10:41 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Parkowanie super fur na dwóch miejscach

    W dniu 2014-09-01 11:40, Bolko pisze:
    > Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    > Przyznaje że ja też czasami parkuje jak ciele.
    > ale jak widzę jak gość parkuje mercem
    > na dwóch stanowiskach to...
    > O co mu chodzi???
    > Może ktoś wytłumaczyć???

    Bardzo chętnie, przyczyn może oczywiście być dużo, ale jako że sam tego
    doświadczałem to na podstawie tego odpowiem. - Sprawa wydaje mi sie
    oczywista - kierowca bądź kierownica przesiadł/a się z innego wozu. Jak
    jeździłem Mustangiem to raczej nigdy nie było potrzeby naddawania się na
    zakręcie czy przy wjeżdżaniu gdzieś. Po przesiadce na Vectrę, na dzień
    dobry przetarłem bok przy wjeździe do dość wąskiej bramy. ale to betka,
    teraz gdy jeżdżę dwoma minivanami to muszę brać poprawkę jak w
    ciężarówce. Wszystko to wymaga przyzwyczajenia, a on/na moze robili
    dziewiczą jazdę.
    Tak że nie masz co pomstować no owego kierowcę merca, być może w jego
    zachowaniu nie ma żadnej złośliwości. Wjechał jak wjechał a korekta ze
    wzgledu na panujący ruch była niemożliwa.