  • Data: 2018-10-03 12:55:06
    Temat: Re: Pendrive vs HDD zewnętrzny
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    > Trochę mnie zaintrygowałeś. Co to za komp i jak odprowadzasz w nim
    > ciepło?

    Postanowiłeś się czepić dla zasady? Pasywnie chłodzony nettop to nie
    komputer? Albo tablet z iOS, też nie?
    "Stacjonarkę" też mam "praktycznie bezgłośną", tak lepiej?Tzn. mimo
    zwykłego aktywnego chłodzenia wentylatorami (na tyle dużymi by były
    wolnoobrotowe) jest tak cichy, by z odległości z której zwykle mam
    okazję go "słuchać" nie potrafić na słuch zauważyć różnicy czy jest
    włączony czy nie.
    Zasadniczo to samo mogę powiedzieć o podłączanym do niego (albo do
    wspomnianego nettopa robiącego za domowy NAS) zewnętrznym dysku, gdy
    leży tam gdzie zwykle (ponad 50cm od moich uszu) nie słyszę czy jest
    włączony czy nie. Zakwestionowałem słowo "hałas", kojarzące się raczej z
    czymś uciążliwym a na pewno odczuwalnym, co w przypadku współczesnych
    zewnętrznych dysków 2.5" nie mia miejsca - żeby stwierdzić czy pracuje
    trzeba do niego ucho przyłożyć.