  • Data: 2018-10-03 15:05:19
    Temat: Re: Pendrive vs HDD zewnętrzny
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-03 o 12:09, knrdz pisze:

    > Pendrive'y to zamienniki nie dysków twardych, a dyskietek, od nich
    > rzeczywiście są zawsze szybsze, nawet najbardziej podły EMTEC 8GB z
    > mojej kolekcji, kupiony lata temu za grosze w Biedronce oferuje ok.
    > 11MB/s przy odczycie i 3,5MB/s przy zapisie. Z założenia to są albo
    > tanie, albo szybkie, skoro wybierałeś najtańsze, to nie ma się czemu
    > dziwić.

    Nie rozmawiamy o wewnętrznych dyskach bo to już zupełnie inne rodzaje
    podłączenia. A te zewnętrzne to powszechnie wiadomo że technologia
    stosowana w pendrive`ach podobno ma gwarantować dużo wyższe prędkości
    transferu. Tak więc gadanie o wolnych pendrive`ach może być odnośnikiem
    tylko do szybkich pendrive`ów a nie do HDD.

    > To nie ma żadnego związku z tematem, każdy talerzowy dysk SATA bez
    > problemu zapcha "pod korek" port USB 2.0 (czyli jakieś 30MB/s), nie
    > potrzeba do tego SSD. Zamiast gdybać wyguglaj sobie zakupiony produkt,
    > wątpię by ktoś się aż tak pomylił. W przypadku współczesnych 2,5"
    > dysków zewnętrznych "hałas" to słowo mocno na wyrost, moje wydają
    > raczej tylko cichy szum talerzy, słyszalny tylko dlatego że komputer
    > mam bezgłośny.

    A co ja niby miałbym wyguglować? Na obudowie nie ma nic o rodzaju jego
    rodzaju, na opakowaniu stoi że to HDD,.

    Ten hałas to właśnie charakterystyczny szum, przy tym dysku go nie ma.