  • Data: 2018-12-29 16:28:45
    Temat: Re: Perwskitowa fotowoltaika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Dec 2018 05:03:10 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisał(a):

    > Za chińskie pieniądze, do chińskiego produktu, na początku wyłącznie na chiński
    rynek.

    Ale zrobic nie potrafia :-)

    > Czemu nie w Nigerii?

    Nie wiem. Moze te Murzyni leniwi sa.

    > Ty na prawdę w to wierzysz...

    A co - myslisz, ze oni jacys gorsi/inni i smartfony im sie nie
    podobaja tak jak nam ?

    > I ta cena to dzięki Applowi?

    Cena gejfona to dzieki Applowi.
    Cena Huaweia ... dzieki Chinczykom, Tajwanczykom, Koreanczykom ... i
    moze nawet Nigeryjczykom, jesli cos tam wydobywaja dla reszty swiata ?

    > Bardziej baterii.

    Ale nie baterie teraz liczymy :-)

    > Deindustrializacja to złożony proces, ludzie grube książki piszą.

    To na temat elektroniki powinien byc osobny rozdzial.

    > A widzisz! To zupełnie co innego umieć coś zrobić ale nie umieć na tym zarobić...

    Ale ZTE umial zarobic.
    Tylko nie zadbal o to, aby umiec zrobic i widzisz jak sie skonczylo.

    > Myślę że ZTE poczeka do końca kadencji Trumpa. A może się okazać że drugiej nie
    będzie...

    A tu widzisz - Trump jest za, a Senat przeciw.

    Ja tam mysle, ze wyciagna szersza nauke i kiedys naloza sankcje na
    Apple :-)

    > Różne. Samsungi są popularne, Iphony też.

    I sankcji nie ma ?

    > Tajwan ma czystsze powietrze.

    Ma to znaczenie, czy i tak trzeba jeszcze wiele razy filtrowac ?

    > No ale ta strona nie jest dla inżynierów, ani dla zakupowców.

    A jakby taki inzynier czy zakupowiec chcial sie skontaktowac ?

    J.