  • Data: 2018-12-29 19:17:07
    Temat: Re: Perwskitowa fotowoltaika
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 00:29:17 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale zrobic nie potrafia :-)

    Możesz tak myśleć.

    > Nie wiem. Moze te Murzyni leniwi sa.

    Biedni są, według Twojego kryterium powinni wytwarzać rynek.

    > A co - myslisz, ze oni jacys gorsi/inni i smartfony im sie nie
    > podobaja tak jak nam ?

    Myślę że błędnie przypisujesz biedzie jakieś rynkotwórcze zdolności.

    > Cena gejfona to dzieki Applowi.
    > Cena Huaweia ... dzieki Chinczykom, Tajwanczykom, Koreanczykom ... i
    > moze nawet Nigeryjczykom, jesli cos tam wydobywaja dla reszty swiata ?

    Szukaj związku a nie oczywistych różnic.

    > Ale nie baterie teraz liczymy :-)

    Nie. A gdzie występują najpowszechniej używane mikroprocesory i kto je produkuje?

    > To na temat elektroniki powinien byc osobny rozdzial.

    A to coś bardziej szczególnego niż każdy inny przemysł?

    > Ale ZTE umial zarobic.
    > Tylko nie zadbal o to, aby umiec zrobic i widzisz jak sie skonczylo.

    Klasyczny przykład olania łańcucha dostaw. Zresztą: nic się nie skończyło. Poradzą
    sobie, nie z samych telefonów żyją.

    > A tu widzisz - Trump jest za, a Senat przeciw.

    Za JFKeyem też nie wszyscy byli.

    > Ja tam mysle, ze wyciagna szersza nauke i kiedys naloza sankcje na
    > Apple :-)

    Europa nakłada...

    > I sankcji nie ma ?

    Nieoficjalna dystrybucja.

    > Ma to znaczenie, czy i tak trzeba jeszcze wiele razy filtrowac ?

    Ma znaczenie, bo trzeba wiele razy filtrować.

    > A jakby taki inzynier czy zakupowiec chcial sie skontaktowac ?

    To zadzwoni do account managera. Przecież to wszystko robione na zamówienie.