eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPłyty główne, które mają sterowniki pod XP i minimum jedno złącze PCI › Re: Płyty główne, które mają sterowniki pod XP i minimum jedno złącze PCI
    From: "Kamil" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Płyty główne, które mają sterowniki pod XP i minimum jedno złącze
    PCI
    Date: Tue, 4 Sep 2018 03:17:11 +0200

    Użytkownik "Sławek Maculewicz" napisał:

    > Za to ta ma: Asus M5A78L-M LX3
    > Z tym, że to AMD...

    AMD jest znacząco tańsze od Intela, a i procesory w tej samej klasie cenowej
    są znacznie szybsze. Ciekawe dlaczego od lat Intel nie nadąża za AMD. Inna
    sprawa to stabilność. Intel ma tu lepszą opinię. Jednak to się zmienia. Mam
    dwa PC. Jeden na Phenonie 3 GHz i drugi na Intelu Core duo 4x2400. Ten z AMD
    jest dużo szybszy, dużo tańszy i działa od kilku lat bezbłędnie. Wiele
    załeży od producenta płyty głównej. Daawno temu miałem kultową ECS K7S5A.
    Kilka ładnych lat pracowała super. W tym czsie Intel ze swoim Pentium III
    był daleko w tyle za Murzynami.

    Pzdr