eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-10 14:46:38
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brum" <s...@n...berdyczow> napisał w wiadomości
    news:5af439a2$0$616$65785112@news.neostrada.pl...
    > Mam jedną akcję i nie zawaham się jej użyć!
    > Decyzyjna głowa patrzy w słupki, a nie Twoje wiadomości. A swoją drogą,

    Tak, wiem...

    > myślisz, że gdzie indziej będzie lepiej?

    Ale jednak zzauważyłem, że często (prawda, nie zawsze) dictum "spieprzam
    stąd" ma działanie cudowne, gdy zwykłe zgłoszenie nic nie robi, groźba
    "wypadam od was gdziekolwiek" działa cuda. Ostatnio zadziałała na jednym z
    moich Tuck-Tuck-ów w miksie... Na numerze że tak powiem, załapałem blokadę
    wychodzących. Doładowałem, rozumiem, trzeba odczekać, nie ma sprawy. Ale
    przez 5 dni blokada nie spadła... Jeden mail i następnego dnia dzwoni
    konsultant i wszystko prostuje. ...Yyy...czemu nie zgłosiłeś wcześniej? Ależ
    zgłosiłem, kilka razy! Dopiero przedstawienie persektywy "już nie będę
    waszym klientem" okazało się skuteczne. To i tak lepiej, niż na poczatku,
    gdzie z numeru nie mogłem korzystać przez 1.5 miesiąca, mimo, że nie było
    żadnego spóźnienia...
    Ale... tu PLUS nawalił, TT rozliczę innym razem, na razie działa.

    Taa... słupki, słupki... prosto z dupki, a dla klienta nadal czarna magia.
    Już nie pamiętam gdzie, miałem tak, ze automatyczny BOK miał bardzo gęste
    menu, ale była informacja, że w każdym momencie, połączenie z konsultantem
    uzyskasz naciskając zero (czy co tam, ważne, by skutecznie). I tak powinno
    być, nie zawsze ma się czas, poświęcać 20 minut na przedarcie się przez
    ogromne menu ze stekiem bzdur.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...