eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-11 04:45:48
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1txrjw7slpm7y$.j30j2qwqlzuu.dlg@40tude.net...

    > Polubownie to przez UKE :-)

    Przez UKE, to ja nie wiem... ale może, lepiej się chyba dogadać, najlepiej
    bez konieczności czyjegoś pośrednictwa. Ale jak mus, to mus...

    > Na infolinie nie hukniesz, bo jak widzisz automatyczna.
    > Jak sie przebijesz do czlowieka, to on przeciez nic nie moze - nie on
    > ustala jak dziala infolinia.

    No, to wiadomo, że nie będę konsultanta walił, chyba, że to jakaś pinda
    (n=z) będzie. Ale jak grzeczny, to spoko. Oznajmię tylko, że spadam.

    > Do prezesa cie nie dopuszcza, a jak sie nawet przebijesz, to jeszcze
    > pochwali odpowiedzialnego za oszczednosci :-)
    > Mysialbys to jakiegos dyrektora od marketingu, albo rzecznika
    > prasowego.
    >
    > Albo nagraj jak opierdalasz, pusc na YT, rozpowszechnij ... to moze
    > sie poczuja do naprawienia :-)

    Zrobi się negatywny marketing szeptany.

    > No i sam widzisz - przez urzad. Omandatuja i bedzie lepiej.

    Czy było lepiej, to nawet nie wiem, trochę lat zeszło, a mnie się na razie
    nie chce specjalnie jechać, by sprawdzić. Może, jak będzie bilet miesieczny?
    Bo już nawet rodziny nie mam w okolicy, wszyscy na cmentarzu...

    > Swoja droga musze ich napuscic na jedna biedronke - oj, beda tam mieli
    > uzywanie :-)

    Ja już parę razy odpuszczałem, jeśli przewina niewielka, a nie byłem pewien,
    czy tam, gdzie drwa porąbią, nie poleci za dużo wiórów. Bo tak mnie wkurzył
    tylko jeden sklep.
    Bo nie zależy mi na ukaraniu, a na pozbyciu się problemu i to w cywilizowany
    sposób... Jeśli inspekcja poprzestała by skutecznie na pouczeniu, to mi
    wystarczy. Ale jak będzie trzeba, to wymyślę, jak użądlić.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...