eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-10 17:01:26
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak działa autoBOK PLUSa...

    Ale o co chodzi? Żalisz się, jakbyś jeszcze nie załapał, że korporacje nie
    są po to, żeby oferować i zarabiać, a wyłącznie po to, żeby zarabiać i to
    rożnymi, ehkm, metodami. Trzeba ich bić tą samą bronią.
    Od dwudziestu lat naprawiam pralkę, pardon, korzystam z usług operatora
    wiodącego i nie pamiętam miesiąca (chociaż się zdarzył zapewne), żeby nie
    było korekty.
    Ostatnio zmieniłem kilka isdn-ów na potsy. Skutek uboczny: wywalili mi kilka
    numerów z automatycznego emajlowego bilingu.
    Zgłosiłem reklamację (cel: otrzymać bilingi i przywrócić automatyczne
    dostarczanie), a żeby sprawie nadać powagi zażyczyłem sobie zwrotu opłat
    aboanementowych. I te słoiki oddały 100% abonamentu!!!
    Żeby chociaż ktoś się postarał i oddał 10% to bym ich szanował. A tak to
    znów złożę reklamację na słabe światło księżyca i zobaczę ile oddadzą.