eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-11 12:24:01
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5af5553f$0$31352$65785112@news.neostrada.pl...

    > A myslisz, ze on ma komu przekazac "klient sie wk* i chce spadac" ?

    Mało mnie to obchodzi. On jest na linii frontu i jak nie ma komputera do
    tego, to na karteczce druczkiem napisać i się odjebać.

    > Podeslij link rzecznikowi, ale anonimowo oczywiscie :-)

    Dam radę, spoko.

    > a tu chyba polowa bez cen..

    Ja powiem tak - jeśli jest czytnik cen, a obsługa jest grzeczna i uczciwa,
    to jestem gotów przymknąć oko. Bo w sumie zanim dojdę do kasy, dowiaduję się
    o cenie i mogę podjąć spokojną decyzję, a nie burzę w mózgu, czy kupić o 10
    groszy wiecej, czy nie.

    > A zycie podpowiada, ze to jest wlasnie cywilizowany sposob.

    Ale ja nie mówię, że nie... Po prostu chcę to załatwić pokojowo, jak nie
    przystaną na to i będą chamscy, wtedy uderzam.

    > Jeden mandacik, drugi ... a moze i nawet najpierw pouczaja ... choc

    To teżz element gry. Wolę pozostawić perspektywę kary mandatu, na nieco
    później. Aby jak to powiedzieć... pozostawić sobie haka, jako argument na
    przyszłe zdarzenia, że np. jak się nie poprawią, zawoła się WIIH ponownie i
    tym razem będzie boleśniej. A tak, mogło by to zmusić do częstszego wołania
    kontroli, co niekoniecznie było by dobre.

    > kierownik sklepu powinien przeciez sam o to dbac.

    Nie inaczej.
    Dlatego napisałem, że gdyby przeprosili za problem i "nie możemy sprzedać
    taniej", to bym odpuścił.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...