-
Data: 2018-05-10 16:08:25
Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pd1c55$quo$...@n...news.atman.pl...
>Dlaczego PLUS abonentom Fak-Faka umożliwia szybkie dotarcie do
>konsultanta, a już abonentom UPC (czy może sądzą, że to ex-Tepsa?)
>nie. Wybranie zera skutkuje ponowną recytacją menu, a po 3 próbie
>rozłaczzenie. I to jest właśnie ta "segregacja rasowa".
>Dodatkowo komplikacja menu, pierdolenie przez automat jakichś głupich
>treści, nie przyszedłem wysłuchiwać bzzdur o nowych telefonach, jaki
>mamy wspaniały prąd i usługi bankowe, tylko rozwiązać problem. Czy to
>firma dla debili? Jaja kobyły, a nie byłem w stanie tego logicznie
>ogarnąć.
A dzwoniles do swojej bylej ? Tzn Orange mam na mysli :)
Wszyscy teraz maja takie automaty.
Ladnie opisac, i wyslac do UKE.
UKE sypnie karą, to moze bedzie lepiej.
>To tylko taka gorzka uwaga, że firmom coraz mniej leży na sercu dobro
>ich klientów. Mam nadzieję, że czyta to ktoś z PLUSa (Polkomtel,
>wiadomo). I może jakaś decyzyjna głowa się zreflektuje, zanim stracą
>kolejnego abonenta,
Wydamy 100 mln na reklamy, to klienci przyjda.
Nie wydamy, to nie przyjda, a jeszcze uciekna, bo u konkurencji 2zl
taniej :-P
Trzeba przyznac, ze te telefony coraz lepsze, coraz rzadziej trzeba
dzwonic, a za to usterki coraz bardziej skomplikowane.
W sumie ... moze najbardziej oplacalne to "a niech sp*" :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.18 16:30 J.F.
- 10.05.18 17:01 brum
- 10.05.18 22:23 HF5BS
- 10.05.18 22:47 HF5BS
- 10.05.18 23:06 HF5BS
- 10.05.18 23:41 J.F.
- 11.05.18 04:45 HF5BS
- 11.05.18 10:33 J.F.
- 11.05.18 12:24 HF5BS
- 11.05.18 14:19 J.F.
- 11.05.18 21:43 i...@p...pl
- 11.05.18 22:38 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:33 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:55 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:59 Tomasz Śląski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
- Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
- AB=45 - co to?
- Szok! Działający automat telefoniczny!
- Modemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość
- Ciekawe numery 2023
- Ciekawe numery 2023
- Ciekawe numery 2023
Najnowsze wątki
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=
- 2024-04-27 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-04-27 Zadaszenie tarasu, a wymagany spadek
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager <=