eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-12 08:33:13
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2018 o 16:30, J.F. pisze:

    > I dopiero jakis spadek ilosci klientow widoczny w slupkach moze jakiegos
    > dyrektora poruszyc.
    > Albo "koszt pozyskania klienta", o ile sie ktos zastanowi "a jakby tak
    > ich utrzymac" ?

    Takiemu DeMobilowi zajęło to kilka lat - najpierw przez kilka lat nikt
    nie przejmował się odejściami klientów, głównie do Playty. Dziurę
    zasypano 'z górką' pozornie łatwymi pieniędzmi z roamingu krajowego z
    niebieskim glutem. A gdy w końcu zauważono, że klienci nadal odchodzą i
    operator spada na ostatnie miejsce, przyszedł opierdol z góry i się
    ogarnęli. Niestety operatorem tej wielkości steruje się podobnie łatwo i
    dynamicznie jak załadowanym do pełna wielkim kontenerowcem. Żeby zmienić
    kierunek trzeba czasu i wysiłku, a żeby zawrócić ze złej drogi dodatkowo
    od groma miejsca. A na rynku za wiele miejsca nie ma - nasycenie
    usługami OIDP przekracza już 100%.

    > A w dodatku - w trosce o nasze konsumentow prawa, zepsulismy sobie rynek.
    > Dawniej dostawal operator pisemko z wnioskiem o przeniesienie, i mial
    > czas na negocjacje.
    > Ale chcieli"smy" lepiej, to teraz ma czas juz tylko na uwolnienie numeru.

    Sama prawda. Przy czym przenoszenie numerów działa sprawnie tylko w teorii.

    Klient ma płacić i dupy nie zawracać, a nie dzwonić se pogadać.

    BTW - jakiś czas temu rozmawiałem dyrektorem oddziału PKO BP, gdzie mam
    konto firmowe z subkontami dla klientów. Pytam się, dlaczego tam na dole
    (sala operacyjna dla 'Kowalskich') jest zawsze taki tłum. A facet mi na
    to: bo nasz oddział pełni również funkcje towarzyskie: przychodzą sobie
    babcie, dziadki a czasem zwykli ludzie i sprawdzając saldo rachunku
    (sic!) u konsultan(ta/tki) opowiadają np. historie swoich dzieci. Druga
    ważna funkcja oddziału banku to... darmowy szalet publiczny. Ponieważ
    oddział jest przy ruchliwej ulicy, 80% wchodzących do środka stanowią
    interesanci do kibla.

    U wielkich operatorów infolinia jest swoistym zabezpieczeniem przed
    atakiem hałastry, tudzież ludzi starych, którzy są samotni i za wszelką
    cenę szukają kontaktu z kimkolwiek, albo rypie ich demencja. Ja też mam
    takie przypadki, że starzy ludzie dzwonią, że telefon mają nieczynny, a
    tymczasem właśnie z niego dzwonią. Albo, że telewizja nie działa, po
    czym okazuje się, że telewizor nie jest włączony do prądu. Każda taka
    rozmowa to minimum 15-20min. czasem dłużej. W wielkiej skali - nie do
    opanowania, bo infolinie musiałyby mieć tysiące operatorów na drucie,
    więc trzeba stosować 'mechanizmy obronne.' Rykoszetem dostają normalni
    ludzie, którzy czasem muszą zadzwonić i coś załatwić.

    --
    Ślązak