eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-11 10:33:02
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:pd304q$fg7$...@n...news.atman.pl...
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> Polubownie to przez UKE :-)
    >Przez UKE, to ja nie wiem... ale może, lepiej się chyba dogadać,
    >najlepiej bez konieczności czyjegoś pośrednictwa. Ale jak mus, to
    >mus...

    >> Na infolinie nie hukniesz, bo jak widzisz automatyczna.
    >> Jak sie przebijesz do czlowieka, to on przeciez nic nie moze - nie
    >> on
    >> ustala jak dziala infolinia.

    >No, to wiadomo, że nie będę konsultanta walił, chyba, że to jakaś
    >pinda (n=z) będzie. Ale jak grzeczny, to spoko. Oznajmię tylko, że
    >spadam.

    A myslisz, ze on ma komu przekazac "klient sie wk* i chce spadac" ?

    >> Albo nagraj jak opierdalasz, pusc na YT, rozpowszechnij ... to moze
    >> sie poczuja do naprawienia :-)

    >Zrobi się negatywny marketing szeptany.

    Podeslij link rzecznikowi, ale anonimowo oczywiscie :-)

    >>> A tak, skoro postawili się okoniem, to poleciał sążnisty
    >>> mail do WIIH (następca PIH), dostałem odpowiedź, ze wprawdzie
    >>> błędu w
    >>> systemie kasowym dotyczącym Pepsi nie znaleźli, ale się okazało,
    >>> że w kilku miejscach nie było cenówek i trochę się tam
    >>> mandatnęło.
    >
    >> Swoja droga musze ich napuscic na jedna biedronke - oj, beda tam
    >> mieli
    >> uzywanie :-)

    >Ja już parę razy odpuszczałem, jeśli przewina niewielka, a nie byłem
    >pewien,

    a tu chyba polowa bez cen..

    >>czy tam, gdzie drwa porąbią, nie poleci za dużo wiórów. Bo tak mnie
    >>wkurzył tylko jeden sklep.
    >Bo nie zależy mi na ukaraniu, a na pozbyciu się problemu i to w
    >cywilizowany sposób... Jeśli inspekcja poprzestała by skutecznie na
    >pouczeniu, to mi wystarczy. Ale jak będzie trzeba, to wymyślę, jak
    >użądlić.

    A zycie podpowiada, ze to jest wlasnie cywilizowany sposob.
    Jeden mandacik, drugi ... a moze i nawet najpierw pouczaja ... choc
    kierownik sklepu powinien przeciez sam o to dbac.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: