eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-10 23:41:37
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 May 2018 23:06:09 +0200, HF5BS napisał(a):
    > (...)
    >
    > Jak zajdą za skórę, to i tak się napisze. Choć ja jednak woję załatwiać
    > takie rzeczy polubownie. Czasem może delikatnie "huknąć", ale polubownie. Bo
    > nie interesuje mnie ukaranie, tylko rozwiązanie problemu. Ale jak ktoś nie
    > wykaże cienia zainteresowania rozwiazaniem problemu, to gotów jestem
    > uderzyć.

    Polubownie to przez UKE :-)

    Na infolinie nie hukniesz, bo jak widzisz automatyczna.
    Jak sie przebijesz do czlowieka, to on przeciez nic nie moze - nie on
    ustala jak dziala infolinia.
    Do prezesa cie nie dopuszcza, a jak sie nawet przebijesz, to jeszcze
    pochwali odpowiedzialnego za oszczednosci :-)
    Mysialbys to jakiegos dyrektora od marketingu, albo rzecznika
    prasowego.

    Albo nagraj jak opierdalasz, pusc na YT, rozpowszechnij ... to moze
    sie poczuja do naprawienia :-)

> [...]
    > kupić za poniżej 5 złotych), ale mi się pić chciało i zdecydowałem się na
    > zakup. Podchodzę do kasy, a kasa 6.20 się należy. Ożeszwykurwy, odmówiłem,
    > oddałem towar, metka z 6.10 nadal była. Gdyby chociaż było "Przepraszamy,
    > ale nie możemy sprzedać tego za 6.10, nasza pomyłka", to bym te 10 groszy
    > dołożył i kupił. A tak, skoro postawili się okoniem, to poleciał sążnisty
    > mail do WIIH (następca PIH), dostałem odpowiedź, ze wprawdzie błędu w
    > systemie kasowym dotyczącym Pepsi nie znaleźli, ale się okazało, że w kilku
    > miejscach nie było cenówek i trochę się tam mandatnęło.

    No i sam widzisz - przez urzad. Omandatuja i bedzie lepiej.

    Swoja droga musze ich napuscic na jedna biedronke - oj, beda tam mieli
    uzywanie :-)

    J.