-
Data: 2018-05-10 16:30:17
Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pd1evc$u08$...@n...news.atman.pl...
Użytkownik "brum" <s...@n...berdyczow> napisał w wiadomości
>> myślisz, że gdzie indziej będzie lepiej?
>Ale jednak zzauważyłem, że często (prawda, nie zawsze) dictum
>"spieprzam stąd" ma działanie cudowne, gdy zwykłe zgłoszenie nic nie
>robi, groźba "wypadam od was gdziekolwiek" działa cuda. Ostatnio
>zadziałała na jednym z moich Tuck-Tuck-ów w miksie... Na numerze że
>tak powiem, załapałem blokadę wychodzących. Doładowałem, rozumiem,
>trzeba odczekać, nie ma sprawy. Ale przez 5 dni blokada nie spadła...
>Jeden mail i następnego dnia dzwoni konsultant i wszystko prostuje.
>...Yyy...czemu nie zgłosiłeś wcześniej? Ależ zgłosiłem, kilka razy!
>Dopiero przedstawienie persektywy "już nie będę waszym klientem"
>okazało się skuteczne.
No coz - jesli pomoglo, to swietnie.
Ale ... ty jestes jeden, a oni maja miliony klientow.
Na jednym im az tak bardzo nie zalezy :-)
A poniewaz u wszystkich tak samo ... ty odejdziesz, ktos przyjdzie.
Bo sie obrazil na swojego :-)
I dopiero jakis spadek ilosci klientow widoczny w slupkach moze
jakiegos dyrektora poruszyc.
Albo "koszt pozyskania klienta", o ile sie ktos zastanowi "a jakby tak
ich utrzymac" ?
A w dodatku - w trosce o nasze konsumentow prawa, zepsulismy sobie
rynek.
Dawniej dostawal operator pisemko z wnioskiem o przeniesienie, i mial
czas na negocjacje.
Ale chcieli"smy" lepiej, to teraz ma czas juz tylko na uwolnienie
numeru.
>Taa... słupki, słupki... prosto z dupki, a dla klienta nadal czarna
>magia. Już nie pamiętam gdzie, miałem tak, ze automatyczny BOK miał
>bardzo gęste menu, ale była informacja, że w każdym momencie,
>połączenie z konsultantem uzyskasz naciskając zero (czy co tam,
>ważne, by skutecznie). I tak powinno być, nie zawsze ma się czas,
>poświęcać 20 minut na przedarcie się przez ogromne menu ze stekiem
>bzdur.
Co do TP mam mieszane uczucia:
-coraz rzadziej sie psuje, to i narzekac nie trzeba,
-dali konsultantom wiecej narzedzi, i proste usterki internetu
potrafia naprawic juz na pierwszej linii,
-ale cos tam pozmieniano w automacie, teraz jakas samoobsluga a na
koncu "przyjelismy zgloszenie usterki".
albo i nie. Trzeba sie inteligencja wykazac, zeby z czlowiekeim
pogadac :-(
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.18 17:01 brum
- 10.05.18 22:23 HF5BS
- 10.05.18 22:47 HF5BS
- 10.05.18 23:06 HF5BS
- 10.05.18 23:41 J.F.
- 11.05.18 04:45 HF5BS
- 11.05.18 10:33 J.F.
- 11.05.18 12:24 HF5BS
- 11.05.18 14:19 J.F.
- 11.05.18 21:43 i...@p...pl
- 11.05.18 22:38 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:33 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:55 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:59 Tomasz Śląski
- 12.05.18 17:14 HF5BS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
- Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
- AB=45 - co to?
- Szok! Działający automat telefoniczny!
- Modemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość
- Ciekawe numery 2023
- Ciekawe numery 2023
- Ciekawe numery 2023
Najnowsze wątki
- 2024-04-28 Elektryk przytarł podłogę
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=
- 2024-04-27 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-04-27 Zadaszenie tarasu, a wymagany spadek