eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.
    giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
    segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
    <5af4525d$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd2c7v$rut$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Thu, 10 May 2018 23:41:37 +0200
    Message-ID: <1txrjw7slpm7y$.j30j2qwqlzuu.dlg@40tude.net>
    Lines: 46
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1525988497 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 677 82.143.187.50:58514
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241150
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 10 May 2018 23:06:09 +0200, HF5BS napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:5af4525d$0$690$65785112@news.neostrada.pl...
    > (...)
    >> Ladnie opisac, i wyslac do UKE.
    >> UKE sypnie karą, to moze bedzie lepiej.
    >
    > Jak zajdą za skórę, to i tak się napisze. Choć ja jednak woję załatwiać
    > takie rzeczy polubownie. Czasem może delikatnie "huknąć", ale polubownie. Bo
    > nie interesuje mnie ukaranie, tylko rozwiązanie problemu. Ale jak ktoś nie
    > wykaże cienia zainteresowania rozwiazaniem problemu, to gotów jestem
    > uderzyć.

    Polubownie to przez UKE :-)

    Na infolinie nie hukniesz, bo jak widzisz automatyczna.
    Jak sie przebijesz do czlowieka, to on przeciez nic nie moze - nie on
    ustala jak dziala infolinia.
    Do prezesa cie nie dopuszcza, a jak sie nawet przebijesz, to jeszcze
    pochwali odpowiedzialnego za oszczednosci :-)
    Mysialbys to jakiegos dyrektora od marketingu, albo rzecznika
    prasowego.

    Albo nagraj jak opierdalasz, pusc na YT, rozpowszechnij ... to moze
    sie poczuja do naprawienia :-)


    > Pewien sklep, dość drogie ikatesy przy placu Wilsona, ale, jest
    > Pepsi 2l, cena przy towarze 6.10, ale ją zaakceptowałem, choć uznałem za
    > bardzo wysoką (to były jeszcze czasy, gdy zdarzało się wnormalnym sklepie
    > kupić za poniżej 5 złotych), ale mi się pić chciało i zdecydowałem się na
    > zakup. Podchodzę do kasy, a kasa 6.20 się należy. Ożeszwykurwy, odmówiłem,
    > oddałem towar, metka z 6.10 nadal była. Gdyby chociaż było "Przepraszamy,
    > ale nie możemy sprzedać tego za 6.10, nasza pomyłka", to bym te 10 groszy
    > dołożył i kupił. A tak, skoro postawili się okoniem, to poleciał sążnisty
    > mail do WIIH (następca PIH), dostałem odpowiedź, ze wprawdzie błędu w
    > systemie kasowym dotyczącym Pepsi nie znaleźli, ale się okazało, że w kilku
    > miejscach nie było cenówek i trochę się tam mandatnęło.


    No i sam widzisz - przez urzad. Omandatuja i bedzie lepiej.

    Swoja droga musze ich napuscic na jedna biedronke - oj, beda tam mieli
    uzywanie :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: