eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-12 08:55:03
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2018 o 13:58, HF5BS pisze:

    > Jednak kto mądry robi
    > reklamę, gdy misiu pierdzi na świeczkę i powoduje pożzar choinki i
    > pójścia z dymem połowy chaty? https://www.youtube.com/watch?v=kPSJGS5e-PY

    Reklama jest obecnie robiona głownie po to, żeby o niej mówić. Nieważne,
    czy dobrze czy źle. Mówić, gadać, pierdolić, zwiększać zasięg rażenia...
    A pato-streamerka to co? Może promilowi się rzeczywiście podoba, reszta
    ogląda na zasadzie 'ja nie jestem taki pojebany', 'zobaczcie jakie palanty'.

    --
    Ślązak