eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-12 08:59:15
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 10.05.2018 o 16:08, J.F. pisze:

    > Ladnie opisac, i wyslac do UKE.
    > UKE sypnie karą, to moze bedzie lepiej.

    Zastanawiam się, na jakiej podstawie prawnej UKE (obecnie urząd do spraw
    zbędnych) miałby ukarać operatora za nieprzejrzyste menu na dezinfolinii.
    > Wydamy 100 mln na reklamy, to klienci przyjda.
    > Nie wydamy, to nie przyjda, a jeszcze uciekna, bo u konkurencji 2zl
    > taniej :-P

    Dokładnie tak to działa.

    > Trzeba przyznac, ze te telefony coraz lepsze, coraz rzadziej trzeba
    > dzwonic, a za to usterki coraz bardziej skomplikowane.
    > W sumie ... moze najbardziej oplacalne to "a niech sp*" :-)

    Tak właśnie :)

    --
    Ślązak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: