  • Data: 2019-02-12 16:31:01
    Temat: Re: Polska nauka - grafen
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Ludzie bardziej doswiadczeni mowia, ze duza zachodnia korporacja sie
    > duzo od komunistycznego molocha nie rozni.
    >
    > Moze dlatego, ze nie ma konkretnego wlasiciela, tylko rozdrobniony
    > kapital akcyjny.

    Kiedyś miałem okazje pracować w firmie która budowała autostrady w PL.
    I ta firma była częścią większej całości.
    I na kontrakcie wartym prawie 1 mld złotych szefem odpowiadającym za kluczowe
    roboty został gość który wcześniej domy budował.

    > Jakos tam Santander byl chyba z Morawieckiego zadowolny.
    > Itp ...
    >
    > No, na tasmach to slychac, ze Morawiecki dba o dobro banku lepiej niz
    > sam Santander - ten sponsoring Kubicy :-)

    Oddział w Pl amerykańskiej firmy notowanej na giełdzie.
    Jeden z kluczowych dostawców branży automotive.
    Spotkanie na wysokim szczeblu.
    Jeden z uczestników zbiera paragony po spotkaniu z sąsiednich stolików.
    Każdy z uczestników tego spotkania zarabiał europejskie stawki