  • Data: 2019-02-13 10:35:04
    Temat: Re: Polska nauka - grafen
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:efdf36b7-cdc2-405a-97f4-9dbd9feb9890@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2019 21:57:50 UTC+9 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Jak masz dwa udziały na krzyż to wiadomo że na WZO nie jedziesz,
    >tylko wyznaczasz (wybierasz jednego z kilku chętnych) proxy i
    >zaznaczasz co ma gadać.

    >A Ty, jak obywatel państwa które ma większość lub wszystkie udziały w
    >pokomunistycznym pegeerze, jaki masz wpływ na to co się tam dzieje?
    >Ojej, nie masz żadnego?
    >To kto ma? Szef partii która wygrała wybory? Na jakiej podstawie?

    Ale ja mam wplyw na to, kto wygra wybory :-)

    A na WZA nie jade ...

    >Każdy akcjonariusz może pozwać do sądu władze firmy.

    A ile takich przypadkow slyszales ... zakonczonych powodzeniem ?

    >No i źle skończyły. A jak skończy KGHM na tym grafenie? Podpowiem:
    >nikt się nie przejmie.

    Oczywiscie ... ale w sumie tak ma byc w branzy badawczej.
    Straty beda - na jednym pomysle, drugim, dziesiatym ... a 11-ty
    przyniesie zysk.

    Tylko trzeba z głowa oceniac te pomysly, a tu sie nie wypowiem, na ile
    bylo w tym glowy.

    Na razie KGHM ma swietny pomysl - sprzedac reaktor panstwowej
    instytucji i zmniejszych straty :-)

    >Wyjaśnij kto z władz KGHM tworzył Nano Carbon.

    Ten kto tworzyl sie znal na rzeczy.
    A potem KGHM tylko przygarnal.

    >Żeby jeden albo drugi cwaniaczek zdobył władzę.

    W spoleczce niewiele znaczacej ? No coz, byc moze.

    J.