  • Data: 2019-02-13 11:02:19
    Temat: Re: Polska nauka - grafen
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 lutego 2019 18:36:44 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Ale ja mam wplyw na to, kto wygra wybory :-)
    >
    > A na WZA nie jade ...

    Jak nie jedziesz to wybierasz proxy i zaznaczasz czego chcesz.

    > A ile takich przypadkow slyszales ... zakonczonych powodzeniem ?

    Głównie to słyszałem o bardzo skrupulatnym kosultowaniu każdej
    uchwały/decyzji/wiadomości do mediów z działem prawnym, ze względu na obawę przed
    akcjonariuszami. W umowach o pracę każdy pracownik ma wyraźnie napisane że nie wolno
    mu upubliczniać żadnych informacji wrażliwych, w szczególności takich które mogłyby
    wpłynąć na zachowania shareholderów.

    Jak ktoś chce wałki robić w korporacji, to najczęściej na samej górze i to na rympał,
    tak żeby potem już nic nie zostało. Regularne akcje typu wyciąganie miliardów na
    reklamy w mediach niezłomnych na drugi dzień spotkałyby się z class action i tyle. W
    Szwecji trochę tego widziałem, ale nie śledziłem.

    > Oczywiscie ... ale w sumie tak ma byc w branzy badawczej.

    KGHM to branża wydobywcza.

    > Straty beda - na jednym pomysle, drugim, dziesiatym ... a 11-ty
    > przyniesie zysk.
    >
    > Tylko trzeba z głowa oceniac te pomysly, a tu sie nie wypowiem, na ile
    > bylo w tym glowy.
    >
    > Na razie KGHM ma swietny pomysl - sprzedac reaktor panstwowej
    > instytucji i zmniejszych straty :-)

    > Ten kto tworzyl sie znal na rzeczy.

    Tak się znał na rzeczy że wyleciał pierwszy.

    Potencjał ważny.