    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
    Date: Tue, 22 May 2018 21:32:17 +0200

    W dniu 22-05-2018 o 20:14, z pisze:
> [...]
    na-drogach-ue-11-systemow-bezpieczenstwa/

    > Ja tam nawet mogę się zgodzić jeżeli jednakowo będziemy traktować durne
    > pomysły opiekuńczego państwa czy pod pretekstem dbania o nasze
    > bezpieczeństwo czy terrozyzmu czy czego tam jeszcze...
    >
    > Jeśli nasze pisowskie pomysły to łamanie praw obywatelskich i zamordyzm
    > to te unijne są równie debilne i prowadzą do ucisku normalnego białego
    > ;-) człowieka :-)

    A ja jestem za takim uciskiem.
    Dzięki niemu jest szansa na fajny wspomagacza za grosze, albo wręcz za
    friko.
    Nigdy takiej ceny nie udałoby się uzyskać, gdyby nie montowanie systemu
    we wszystkich autach.

    Jak widzę pomysły typu asystent hamowania, albo inteligentny tempomat za
    2000 zł, to lepiej żeby musieli go dać w cenie modelu podstawowego,
    wyjdzie max 200 zł.

    Tak jak z ABS - jak np. Dacia musiała go dołożyć do Dustera w wersji
    podstawowej, to nie spowodowało to zmiany ceny ani o złotówkę.
    Jako opcja kosztował majątek.