  • Data: 2019-04-14 15:50:57
    Temat: Re: Przetwornica 5V->12V robi sobie jaja
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/04/2019 12:34, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Marzyciel.

    Obawiam sie że moja ładowarka "firmy" Powstro ma jednak na ten temat
    podobne zdanie do mojego. Przy 2.4A napiecie na wyjściu ładowarki rośnie
    do 5.35V a po przekroczeniu 2.5A zaczyna dopiero spadać na pysk.
    Podobnie zachowywała się ładowarka do bodaj telefonu LG którą miałem
    okazję obadać (jakaś z turbo ładowaniem i nie było to PD).