  • Data: 2017-12-07 15:03:39
    Temat: Re: Radiator
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    > Swoją drogą, widzieliście parametry termiczne nowych tranzystorów
    > z węglika krzemu? Niektóre wyciągają 200C (a gdzieś widziałem i 250C),
    > co prowokuje pytanie, czym to lutować, bo zwykły SnPb ma niższą
    > temperaturę topnienia niż przylutowana nim część ma w Absolute
    > Maximum Ratings...

    Ale spokojnie. Te, co mają te 200 stopni to generalnie w TO-247 siedzą,
    czyli kawałek od struktury do lutu. Te trochę da się wychłodzić.
    Wszystkie SMD jakie u Mousera widziałem mają max 175 stopni. Ba, nawet
    te na śrubki nie mają 200 stopni.

    > W ogóle fantastyczne są to elementy: kilkudziesięcioamperowy JFET
    > na 1,2kV z 80 miliomami rezystancji kanału itp. wynalazki.

    No, i patrząc na parametry to nawet cena nie jest jakaś powalająca.

    Pozdrawiam

    DD