  • Data: 2017-12-14 10:13:01
    Temat: Re: Radiator
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    jpg

    72947.jpg

    >W sumie Twój nawet masywniejszy :)

    Ale radiator ma chlodzic, a nie wazyc :-)
    No dobra, moze oni maja inna kalkulacje, UPS w sumie dobrze dziala.

    >>> Tranzystory (q)M3016P - pdf podaje 4mohm, ale przy 40A to jednak
    >No, 12W to już coś. 6W w sumie też bez radiatora może być trudno
    >odprowadzić.

    Moze teraz tranzystory lepsze, mnie zycie nauczylo, zeby zawsze
    dokrecic choc kawalek blachy do TO220.
    Jakos dluzej wtedy wytrzymuja, nawet w czasie niskopradowych
    eksperymentow :-)

    J.