    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Radio samochodowe do ogrzewania tylnej szyby
    Date: Mon, 19 Mar 2018 20:49:36 +0000 (UTC)

    pilocik <p...@t...pl> wrote:

    > a na jakich antenach teraz jedziesz ?

    Uchwyt TwinCar, nazw anten w sumie nie pamiętam... zbyt dawno kupowałem
    ten zestaw. Jest napisane na antenach, zerknę.

    > CB+FM = Triflex, nie wiem na jakich osiągach CB Ci zależy ale do
    > antymiśkowania się w zupełności nadaje

    W mieście i tak jeżdżę na pochylonej antenie (bo garaże), dopiero w trasy
    ją przekręcam na 90 stopni względem dachu... i wtedy osiągi CB wzrastają.

    > CB + spliter MIX27 = wyciąga FM z CB, testowałem, działa przyzwoicie

    Może to i opcja. Zadziała lepiej niż moja wydumka z ogrzewaniem szyby?
    Na pewno plusem jest nieprzerabianie instalacji szyby. Minusem cena :)

    > ostatecznie aktywna antena wewnętrzna FM ( takie przyklejane na szybę )
    > schowana pod deską - warunek: by to miało sens musi być równo lub
    > powyżej linii blach auta, testowałem, obleci ale szału nie ma

    No i znów... taka antena będzie lepiej zbierała, niż ogrzewanie szyby?
    Powierzchnia dużo mniejsza...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]