    From: Artur Miller <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Raspberry Pi + codec audio na I2S
    Date: Mon, 22 Aug 2016 21:40:31 +0200

    W dniu 2016-08-22 o 20:29, Atlantis pisze:
    > Próbuję w tej chwili podłączyć Raspberry Pi Zero do modułu z układem
    > wm8731. System wykrywa chip na magistrali i2c. Pierwotnie posługiwałem
    > się tym opisem:

    [...]
    > Ktoś ma jakiś pomysł? problem prawie na pewno nie jest sprzętowy.
    > Próbowałem na dwóch różnych Raspberry Pi i wielokrotnie sprawdzałem
    > połączenia.

    z I2S kiedyś walczyłem, niestety nie na Raspie, tylko na DSP TI, ale...
    sam I2S ma kilka trybów (podobnie jak SPI) rózniących się polaryzacją
    zegara, liczbą bitów, kodowaniem kanałów itp. Jak się format nadawania
    nie zgadza z wymaganym przez kodek - nie zadziała. Polecam DOKŁADNĄ
    lekturę datasheetów.

    a.