    Subject: Re: Raspberry Pi + codec audio na I2S
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Tue, 23 Aug 2016 09:30:35 +0200

    W dniu 2016-08-23 o 08:37, wchpikus pisze:

    > na początek sprawdź czy cokolwiek masz na linii i2s, zegar, jakieś dane,
    > cokolwiek (oscyloskopem).

    Niestety mój jedyny oscyloskop to zabytek, który nadaje się właściwie
    tylko do pracy z układami analogowymi. Nie ma wyzwalania zboczem ani
    pamięci.

    Prosty analizator stanów logicznych wystarczy? Mam go podpiąć do
    magistrali i2s zamiast karty dźwiękowej, czy podłączyć go równolegle,
    jako kolejne urządzenie na magistrali?

    Rozumiem, że po i2s lecą tylko próbki dźwięku, a sterowanie odbywa się
    poprzez i2c?