  • Data: 2018-06-19 12:39:20
    Temat: Re: Rezystor przeciwzakłóceniowy w fajce zapłonowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cezary Grądys" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 13.06.2018 o 09:16, Adam Wysocki pisze:

    >Nie analizowałem funkcji tego rezystora, ale dlaczego masz założenie,
    >że
    >musi być pojemność? Może być reaktancja przeciwnego znaku, czyli
    >indukcyjność. Każdy filtr RC ma swój odpowiednik RL.

    Indukcyjnosci nie trzeba ograniczac pradu opornikiem, bo ona sama
    sobie ogranicza :-)
    dI/dt tez ogranicza, wiec zaklocenia male ...

    >Jest stała czasowa L/R...

    Hm, podniesc R, aby wypchnac czestotliwosc na bardzo w.cz ?
    Czy raczej nie podnosic - bo bedzie wystarczajaco niskie ?

    Swoja droga - patrzyl ktos na te cewki, co sa bezposrednio na swiecach
    ?
    Tam tez sa takie oporniki ?

    J.