  • Data: 2019-05-13 18:16:53
    Temat: Re: Sklejanie się styków w przekaźniku kontaktronowym
    Od: Bytomir Szimoza <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Atlantis napisał:

    > Hmm... Faktycznie, przy silniku znajduje się jakiś spory kondensator
    > rozruchowy. To może być źródłem problemów?

    Ten model jest bardziej do jakichś aplikacji testowych niż do przenoszenia
    obciążeń. Jak to napisał producent m.in. do wysokonapięciowych testerów
    pcb przy 500V. Wrażliwe na przeciążenia, dobre do przenoszenia uV/pA
    przy szybkim cykaniu, kiedy to zwykły przekaźnik wymaga kilkunastu kilkudziesięciu mW
    na start.

    1A85 jest 100V ale przy 10mA
    https://drive.google.com/viewerng/viewer?embedded=tr
    ue&url=https%3A%2F%2Fstandexelectronics.com%2Fwp-con
    tent%2Fuploads%2FReed-switch_Life_Test_Data1.pdf

    Co się rzuca w oko? KSK-1A35 i KSK-1A66 mają większą żywotność przy 500mA
    niż przy 4mA:)

    Wywal ten kontaktron i wsadź zwykły przekaźnik albo optotriak+tyrystor.
    SSR trochę duże jak na płytkę i armata na muchę.