  • Data: 2020-05-23 07:13:44
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W sprawie wypowiedzieli się prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski i premier Mateusz
    Morawiecki.

    Medialna sprawa. Prokurator pojedzie po całości. Nawet spalenie na stosie by przeszło

    - Na tą chwilę, jak pan chce cokolwiek wpisać, to pan wpisze, że wczoraj była sprawa
    popełnienia samobójstwa - powiedział w rozmowie telefonicznej z dziennikarzem Polsatu
    31-letni Krystian O. - Ja już, że tak powiem, trzeci dzień nie śpię, trzeci dzień nie
    jem i wizje mam cały czas przed oczami i wszystko widzę. Ja teraz na tą chwilę jestem
    już na izbie przyjęć w szpitalu i zaraz mnie po prostu będą zabierali. Jeżeli uznają,
    że jest ze mną tak źle, jak ja czuje, że jest ze mną źle, no to może się to skończyć
    jeszcze gorzej, niż ja sobie wyobrażam - tłumaczył.

    Dobra dobra. Najpierw 10 za kratami a potem rób co chcesz.